Benim bebeğimde 30 günlük gazını çıkartmadığım zaman kakasında zorlanıyordu memede bile uyusa gazını çıkartıyorum çok sancı çekerse bacak haraketlerini yaptırıyorum şimdi pırt pırt attırıyor 😁 ama yinede o kadar ıkınması çok doğal bağırsakları tam gelişmemiş oluyormuş sanırım. Aptamil uygulamasında kaka takibi diye bir yer var oradan kakasının fotoğrafını atıp takip edebilirsiniz bir sorun varsa doktorunuza danışın diye bilgi veriyor belki işinize yarar.