Babyk02 çok sükür bebeğim sag salim atlattı, yarım saat içeride kaldı, önce iğne vurdular sonra bana verdiler emzirdim 10-15 dk sonra geri aldılar, yarım saat iceride kaldı, emzik çıngırak falan verdim hemsire beyaz gürültü vs acıyoruz cok ağlatmıyoruz iciniz rahat olsun dedi, normalde bezle bırakıyolarmıs ama corap ve zıbını cıkarmadık sapkada taktık üşür diye endiseliydim cok soguk oluyor cunku. simdilik hafif mızmızlık var ama simdi bakımı konusunda endiseliyim doktoru göremedim hemsirede klasik seyler söyledi bakicon sprey seklinde her bez degisimde sık dedi onun dışında calpol yazmıslar birde, napacagjmı bilmiyorum görüntüsü cok garip deriyi kesip kalan deriyi ete dikmisler gibi duruyor