Sorusormomm Eğer gözleri çapaklandıysa geniz akıntısı olabilir benim bebeğim de aynı şikayetlerden muzdaripti üzerine bide öksürük başladı küçük olduğu için balgam da atamıyordu ben 4 5 adet sarımsağı iyice ezip üzerini geçecek kadar zeytinyağı ekleyip 1 saat kadar dinlendikten sonra sarımsak gelmeyecek şekilde bebeğimin ayağının altında sürüp çorap giydirdim çok şükür öylece atlattık öksürüğü şuan çok az kaldı ama sizin öksürük yoksa burunu açmanız için nasal sprey verirler birde göz merhemi. Çok geçmiş olsun keşke bebeklerimiz çocuklarımız hiç hastalanmasa hep iyi olsalar 😥