Kızlar bebeğim çok gazlı bir bebek öncesinde de huzursuzlqnıyordu ama kırkı çıktıktan sonra hiç durmamaya sürekli ağlamaya başladı ya uyuyor ya ağlıyor bazen çok şiddetli ağlıyor bazen de mızmızlanıyor hiç sakin bi şekilde durmuyor kayınvalidem her dakka emzirmemi söylüyor bu defa da süt bitiyor ona sinirleniyor emerken acaba sütüm mü yetmiyor yoksa alerjisi falan mı var ne yapmalıyım doktora götürmeli miyim?