Melis1706 soğuk mayaliyor olabilirsiniz. Sütü en az yarım saat kaynatmaniz gerekiyor, arada karıştırıp havalandırarak kaynatirsaniz yani kepçeyle falan kaldırıp kaldırıp içine döküyoruz ya öyle çorba kıvamına bakar gibi. Sonra soğumaya bırakın, serçe parmağınızı sokup 7 ye kadar sayın, 7 de yakması lazım parmağınızı. 5 lt süte üç kaşık yoğurt ve sütü iyice çırpın,çorba terbiyesi gibi çırpın. Sonra sütün içine döküp biraz karıştırın dağılması için. Sonra kipirdatikmayacak bı yere koyun ,havanın soğukluğu sıcaklığına göre sarın. Çok sıcaksa ince sarın, en az 5 saat kalsin. Sonra üstünü açın ,kapağını açmadan iki saat de oda sicakliginda kalsın. Sonra yine kapağı açmadan bozmadan yani dolaba kaldırın. Bir gece dolapta kalırsa güzel olur. Ama ihtiyaciniz varsa en az ¾ saat kalması yeterli.