Canan30 güneşe çıkınca güneş gözlüğü mutlaka kullan canım. Cildini nemlendirmeyi ihmal etme. Göz altı nemlendirici ayrı olsun. Kırışıklık önleyici filan nemlendirici kullan. Bol su iç en işin asıl püf noktası ve güneş kremi tabiki. Ben bioderma aquaflied kullanıyorum 50 faktör olanı. Her cilt tipine uygun bu su bazlı akışkan hemen emilen türden. Güneş kremini lütfen ihmal etme o da güneşin zararlarından kırışıklık leke oluşumundan koruyor ben evde bile sabah kalkınca sürerim. Telefon TV den gelen ışıklarda güneş ışıkları kadar zararlı bilgin olsun bunlara dikkat ettiğin takdirde cildini uzun vadede koruyabilirsin