Biz 11 aylığız hala aynı iştahsız çocuk gerçekten zor yediği de bir yumurta yani zar zor yiyor televizyon açarım yemez telefon açarım yemez ağlar izlemez
Sofradan kaldırırım gene ağlar umudu kestim artık
1 yaşını geçsin yemezsen yeme diyip vermicem küçük diye zorluyorum bazen ama yok