Merhaba arkadaşlar benim 38 günlük bebeğim var iki günde bı kakasını yapıyor bizde korkuyoruz kabızmı oldu diye isal şurubu veriyoruz iki günde bir kakasını yapması normal mi sizce bı hafta öncesinde gün de iki üç defa yapıyordu bu nedenle bizde diyoruz kabız oldu