Eliftass doktorum 2. Gün bebek kontrolünde annede bebek gaz falan almaz. Ne istersen ye demişti. Bebek gazlıysa gazlıdır demişti. 19 ayı geçti bir kere bile aman şunu yersem söyle olur demedim 🙃 canım ne çektiyse yerim.
Bu arada kola, dışardan yemek, alkol sigara falan tabi ki bunları demiyorum. Kuru fasülye falanda bahsediyorum. Ben hepsini canım çektiyse yemiştim