cansuyagmur kızlar daha önce yazmıştım. netten oyuncak satmak istiyorum. trendyol,dolap,gardrops… artık nereler olursa dün işk parti oyuncakları seçip sipariş verdim. çok kar amacım yok. zarar etmesem yeter birde ilerde pazar parası falan çıkars iyi olur :) sizinle oyuncakları paylaşmak istedim. siz olsanız alır mıydınız. gelsinler buradanda satışa koyarım. değerli fikirlerinizi paylaşırsanız öok seviniriim
edafmo cansuyagmur 2 tanesini alırdım diğerlerini almazdım canım ama herkesin zevki farklı tabii. Rabbim bol kazanç versin inşallah
Elika00 cansuyagmur alacak olsam oğluma uygun birşey bulamadım canım o gözle baktım. Bence ahşap kuleler halkalar böyle unisex şeyler de almalısın
cansuyagmur Elika00 fikrin için çook teşekkür ederim 3+ üstü bunlar. daha küçük bebekler için o kuleler falan plastik almak istemedim çünkü ben kızıma kullanmak istemem. diğer kaliteli markalar ise inanılmaz pahalı :) tanesi 170 tl falan. inşallah satabilirsem ilerleyen dönemlerde kaliteli olanlardan alabilirim 🤲