Iremnurr_mms_34 ilk 6 ay diyetisyenler tarafından diyet önerilmiyor. Bu süreçte zaten emzirmekten kilo vereceksiniz. Hemde vücudunuz eski düzenine yavaş yavaş geri dönecek. Bence kiloya çok takılmayın bebeğinize odaklanın. Zaten emekleme yürüme zamanlarında istemeseniz veriyorsunuz. İlla bişey yapmak isterseniz bol bol su içmek ve yağlı, şerbetli gıdalardan uzak durmanız yeterli olacaktır.