Tufufutu Hemen olmuyor iz. Ben de iz kalmayacak sanmıştım. Hemen iyilesmisti o minik nokta. Sonra 5 aylikken kabardi, su topladi, akinti oldu, kanadi. Şimdi kabuk bagladi, oylece duruyor. 6 ay 10 günlük. Kabugu kaldirmamak gerekiyor, kendisi dusecekmis. Hem iz kalmamasi, aşının tutmadığı anlamına gelmiyormus. Onun da bir testi varmış, yaptirip emin olabilirsiniz sonradan