Merhaba arkadaşlar 12 aylık oğlum var gurbette tek başıma bakıyorum. Televizyon telefon vs vermiyorum daha yürümüyor emeklemiyor da tutup yürütmemi istiyor. Anne sütü alıyor mama yok ek gıda alıyor.
Ben çalışan bir anneyim ama ücretsiz izne ayrıldım 24 aya kadar ben bakacağım sonra da bakıcı ya da kreş ama sorun şu ki bana çok bağımlı oldu. Evde sürekli ikimiziz benden kopmak ayrılmak istemiyor sürekli bir uzvu bana değecek. Babası arada dışarı götürüyor ama onda da sürekli beni arıyormuş.
Bu yaşlarda mı böyle oluyorlar bana başka bir tavsiyeniz var mı ne yapmam ne yapmamam gerek?