Dunyams Merhaba kızlar çarşamba günü eşimin doğum gününü köyde ailecek kutlayacağız 12 kişi varız rahat bende evde bir tane isimli pasta yapacağım gıda boyasıda aldım ama 1 tane pasta yetmez yanına da ıslak kek veya başka tatlılardan 2.3 çeşit yapayım diyorum bana fikir verirmisiniz?
Duygu021221 Dunyams pasta zaten kek gibi bence başka çeşit yapın kurabiye olabilir truff olabilir tartolet olabilir salata tarzı şeyler olabilir şehriye salatası patates yada makarna salatası börek mesela. Birde pasta yetmez diye düşünüyorsanız ıspanaklı pasta yapabilirsiniz hem yapımı kolay hemde dolu dolu bi borcam oluyor görüntüsüde çok güzel görünür 👍
5465ss Dunyams ilk evlendigimiz sene kutlamistim pasta yapmamıştım yani yapamamistim ne olduysa hazır aldirmistim baktım o benimkini evlendigimiz sene boyunca kutlamadi gerçi böyle şeyleri sevmez biliyorum ama yinede ilk senemizde isterdim kutlamasını öyle gösteriş yapsın falan da değil eve gelince bir sürpriz yapsın isterdim sadece bir kez sozluyken yaptı o kadar bende onunkini kutlamiyorum artık 😏
Mavisinannesi1804_ Ağlayan pasta olabilir, haşhaşlı revani olabilir, bisküvili pudingli pasta olabilir
Dunyams 5465ss geçen sene bende hamileydim kutladım ama o benimkini kutlamadı doğum günün kutlu olsun bile demedi şimdide ben böyle yapıyorum diye utanıyor pişman ama iş işten geçti 😁
5465ss Dunyams yok ya benimki pişmanlık bile duymadı bide hamileliğimin bile son zamanıydı denk geliyordu onuda kutlamadi çaktırma yaptım çocuğumla doğumumu bir kutlarsin diye oooo üstüne bile almadı 😂