Tuuuba2222 benimde 6.gunim.. ne gelen var ne giden … Sabah kan test verdim korka korka ama bu sabah ilk.idrarla testte yaptim negatif . 4.gunde yapmıştım 2 test negatif . Stresten hasta oldum ilişkilerde hep adetten hemen sonraydı yumurtalama günüme denk gelen yok .. n’olacaz böyle arkadasim 😮💨