Sen aşı yaptırarak çocuğunu koruyorsun bende yaptırmayarak canım Türkiye’de aşılar denetlenemiyor içeriği bile bilinmiyor otizmin aşıdan sonra ülkemizdeki artışını görmezden gelemem.Her anne bebeği için en iyisini ister.Çocuğuma en azından ilk 6 ay aşı yaptırmayı kesin olarak düşünmüyorum şu an herhangi bir bağışıklığı yok ve anne sütü ilk 6 ay en iyi aşı.Bu konudaki tüm araştırmalarım sonucunda bebeğim için en iyisi neyse ona karar vereceğim inşallah