Merveankara 3 yaşında oğlum parkta toprakla oynamış enfeksiyon kaptı galiba gözlerinin içi kırmızı sabahları çapaklanıyor evde nasıl tedavi edebilirim
Oaoa Merveankara Merveankara 4,5 yaş oğlum okuldan kaptı.Gititkçe ilerledi çay pek işe yaramadı.Antibiyotikli ilaç yazdı aile hekimi iki sürmeye düzeldi çok şükür
Agg2408 Merveankara benim bebeğimin kışın oldu baya enfeksiyondu bize acil de bu serum şeklinde serum fizyolojikler var ya onunla yıkayın dediler. Temiz bir şırıngaya çekin gözünün içine yavaşça sıkıp kaynamış ılımış suya makyaj pamuğunu batırıp sıkıp ve gözünü silin
Gzdzeynep Merveankara göz yakmayan bebek şampuanıyla yıkayın. eğer bir kaç gün içinde geçmez ise bir göz doktoruna gösterin göz önemli çünkü. bizim de başımıza sık geliyor kreşten dolayı doktorumuz bebek şampuanı ile yıkayın diyor bir kaç gün içinde geçmez ise damla başlatıyor