Damlakayatr cok gecmiş olsun. Benim oglum da 3 bucuk aylıkken kasık fıtıgı ameliyatı oldu on gunlukken farketmiş tik 1 aylıkken amelşyat olacaktı acil demelerine ragmen sizin, gibi biz de daha cok kucuk anestezi zor olur falan diye beklemiştik cok pişman olduk sonrasında. Ama bize açlık hissetmesin diye gece 3 ten sonra serum taktılar korkmayın bu serum ona tokluk hissi verecek ve aglamayack demişlerdi emzirmedim ama o serumun etkisiyle hic ama hic alamadı ameliyata girene kadar