Sinemalin Kızlar elimde 5paket iki numara bez var ve kızıma küçük geliyor kullanırsamm bir sorun olabileceginden şüpheleniyorum nasıl degerlendirebilirm satamam yurt dışındayım sizce ne yapabilirim çöpe gitmesin diye
Zumra_Fatma Sinemalin belki linçleyecekler gelir ama bu ilk soyliyecegim şey için benim reglde kanamam cpk oldugu icij ben bezin kenarlarini yirtip altima katiyorum bazen baska 2 fikrimde var ilki dursun kenarsa birgün 2nfi cocugundusunuyorsaniznkineger onda kullanirsiniz yada etrafinizda kucuk bebegi olan birine verin derim
sarikusveannesi Sinemalin belini sıkar onun dışında midesini ağrıtır regl olduğunda altına koy bazen öyle yapıyorum kananam çoksa
Sinemalin Zumra_Fatma keşke etrafımda biri olsa tanıdık bebeği olan ona verirdim ama maalesef yok bu ikinci çoçuğum şuan hiç düşünmüyorum başka bir çoçuk 😂😂teşekkür ederim fikirleriniz için 🙏 pet olarak kullanmada güzel fikir linçlenmezsiniz gayet normal
sarikusveannesi Zumra_Fatma annemde bana öyle dedi bazen bende yapıyorum çok kanamam olduğunda iyi oluyo
Nesoooolera Zumra_Fatma Lincleyecek ne var valla bende öyle yapıyorum kanamam çok olduğu zaman ped dayanmıyor bebeğimin bezinden kullanıyorum kayınvalidem ve görümcem llsürekli bebek bezi alırlar özel günlerinde
Sinemalin sarikusveannesi bende yeni doğum yapmıştım depremde petlerim bitmişti büyük kızımdan kullanmıştım bir süre pet alacak yer yoktu çünkü
heygorl Ben sağlık ocağına bağışlamıltım onlar ihtiyaç sahiplerine vermişlerdi. Siz de o tarz hastane sağlık ocağı gibi yerlere bağışlayabilirsiniz