Senaozbek Bebeğimin doğduğundan beri sol gözü tıkalı doktor masaj ve damla verdi ama hiç bir işe yaramıyor bursada bildiğiniz iyi bir göz doktoru varmı! Yada bu sorunu aşan kimse yoksa 1 yaşından sonra ameliyat olmak zorunda kalcak. Bilgisi olan paylaşırsa cok sevinirim🙏
FatosLidya Senaozbek Biz de damla kullandık ve ara ara masaj yaptım çapaklanması geçti, daha uzun sürerse tıkalı demektir dedi doktor ama düzeldi Allah’a şükür. Fakat bir arkadasımın oğlu ameliyat olmuştu gayet iyi şuan
Senaozbek Çok denedim masaj gerçekten biraz sert yapmak gerekiyor zor bela yapıordumda tahriş oluyor yüzü daha fazla 😢