gocebebirbayan Bebeğim mamayı zorla yiyor 7,5 aylık. Buzdolabına koyup 1 saat sonra ısıtıp veren de var. Yazık ya sürekli 90-120 cc döküp duruyorum. Ne yapayım ? Kaç dk sonra vereyim? Dolaba koyayım mı?
MinikPandam_ gocebebirbayan valla biz de aynı durumdayız 1 saat sonra döküyorum mecbur. İyice acikmadan mama yapmamaya çalışıyorum
Linaamom gocebebirbayan dolaba koyup ısıtmak olmaz çok zararlı bakteri üretiyor mama durdukça. Bebeğiniz besleme saatini uzatın iyice acıkınca içsin
Mimeva gocebebirbayan mamanın arkasında yazması lazım talimatlar biberon bebeğin ağzına değdiyse direk dökülmesi gerekiyor değmemişse yarım saat bekleyebiliyor diye hatırlıyorum mamanın arkasındna okumuştum sanırım ama bende hiç bekletmiyorum döküyorum dokunmasın diye
Linaamom gocebebirbayan ozaman atak zamanı olabilir atak zamanı bitince içmeye başlar benim bebeğim de öyle atak zamanı aç geziyor bsey yediremiyorum
Elfozturk gocebebirbayan hayır bozulmaz ben 2 saat içinde tüketiyorum buzdolabında muhafaza edebilirsiniz yoksa diğer türlü mama dayanmaz
MinikPandam_ gocebebirbayan biz de 7 buçuk ayligiz mamalarla arası zaten hiç iyi olmamıştı ek gıdaya geçince mamayi iyice şutladı bak simdi bi 120 cc daha döktüm.. iyice acikmasini bekle iyice acikirsa yer
Balveannesi Mama üreticilerinin yalanı o 1 saatte bozulmaz 3 saat icinde yemezse döküp yenisini yapın hatta soğumuşsa 4 saat sonra benmari yöntemiyle ısıtıp içirebilirsiniz