Zesa17 Merhaba kızlar 20 aylık bebeğim var gece beslenmesi yapmıyorum emmeyi bıraktığından beri akşam 21.00 da kaşık mamasını yiyip yarım saat sonra uyuyor. Sabah karşı uyanıp kalkıyor acaba acıkıyor mu mama mı istiyor ? Gece beslenmesi yapan var mı