Sodya Mavilianne valla ben de devamli emzirdim o aylarda. Saate falan bakmadm hic. O sekilde saatlerce kucagimda uyudu. Ben oturarark uyuyodum resmen 😂 ev isi ve yemek yapamiyodum yani düşün 😄
Mavilianne Sodya Bende yapamıyorum eşim bakıyor da öyle evi topluyorum. Bugun biraz temizlik yaptım hatta eşime diyorum kendime geldim 🙈😂
Hiravzem Mavilianne canım benim bebeğimde 20 günlükken falan tıpkı senin dediğin gibiydi nefes bile aldırmıyordu sürekli emmek istiyordu bıraktırıncada ağlıyordu çok sonra öğrendim ki bebek aç olduğu için değil gazı olduğu için ağlıyor bende sütüm yetmiyor diye üzülüyordum sürekli emdiği içinde daha fazla gaz oluyor sana tavsiyem bebek her ağladığında emzirme gazını çıkar huzursuz o yüzden emiyor 🤗🤗
Hiravzem Mavilianne canım benim bebeğimde 20 günlükken falan tıpkı senin dediğin gibiydi nefes bile aldırmıyordu sürekli emmek istiyordu bıraktırıncada ağlıyordu çok sonra öğrendim ki bebek aç olduğu için değil gazı olduğu için ağlıyor bende sütüm yetmiyor diye üzülüyordum sürekli emdiği içinde daha fazla gaz oluyor sana tavsiyem bebek her ağladığında emzirme gazını çıkar huzursuz o yüzden emiyor 🤗🤗
Sodya Mavilianne cok zor ya o donemler 😂😄 biz bi sure annem kaldi idare ettik, o gidince bi sure disardan yedik ya da basit seyler yapip yedik 😄
Ask17 Mavilianne evet 2aydan sonra 1bucuk saatte bi 20şer dakika emziriyodum sağ göğsüm 20 sol 20 şeklinde. Bu süre gittikçe azalıyor 5.ayda 3/4 dakika kalıyordu göğsümde şuan 1dakika bile değil çoğu zaman.
Ayybuk Sütünü sağıp veren anneler bebeğiniz ne kadarlık ve kaç cc veriyorsunuz , benimki sağdığım sütün dışında bir de emmek istiyor doymuyor mu acaba diye düşünüyorum🙄
Ayybuk Mavilianne bebeğin ne kadarlık , benim sütüm yetmicek galiba sağdığımda hep aynı cıkıyor artmıyor 🙄 midesi genişlediğinde napıcam bilmiyorum
kirpikuclari Mavilianne ahh bu aynı biz nr yapacağımı şaşırdım 1aylığız meme yoksa ağlıyo uyanık olduğu zamanlarda. ultrasonda baya gazı var denildi ama gazını çıkarmamıza da izin vermşyo ağlamaktan
Sodya Mavilianne anliyorum seni ciddrn zor tek bebek bakamak evi derlemek toplamak. Ama duzene giriyo nihayetinde😊
kirpikuclari Mavilianne kullanıyorum canım damla ama işe yaramıyor bence gazlı benek her daim gazlı kuzenimşn bebeği vardı baya gazlıydı ne yaptılarsa epey bi süre geçmedi
Mavilianne Ayybuk 28 günlük olduk el pompası ile sağıyorum benim de aynı çıkıyor hep. Bol su iç komposto falan. Bir de şu e bebekte satılan malt içeceklerden aldım ben bence işe yarıyor 😇
Rumuz Mavilianne evet canım normal ama geçicek kısa bi süre sonra merak etme gaz sorunu varsa dikkat et ama bebek memede sakinleştiği için ağrısını dindirmek için sürekli yapışık oluyor bu da gaz olmasına daha çok sebep oluyor gaz damlası kullan mutlaka
Mavilianne Rumuz Gaz damlasını kullanıyorum ala memede hep. O yüzden gediğime içtiğine çok dikkat ediyorum gaz olmasın diye