Kizlar 33 aylık oğlum üç gündür kırgın halsiz burnu akıyor gece deliksiz uyur normalde sürekli ağlayarak sağa sola dönüyor huysuzlanjuo bugünde gözünde çapak oldu iltihap gibi beyaz akıntı oluyor hafif küçüldü diğer gözüne göre sebebi ne olabilir nasıl geçer doktora götürdüm hiç biaey demeden damla burun spreyi jburamin parol yazdı gonderdi