7.5 aylik kizim var 2. Dişi patladi inanilmaz zor çünkü yara oldu önce agzi et sisti kanadi vs tam bugun biraz rahatladi derken burun tikanikligi hapsirik öksürük basladi. Yani sifayi kaptik bu kezde nefes alamadigi icin uyuyamiyor bugun gunduz 0 uyku. Gecede 12 den beri çabaliyorum daha yeni dik pozisyonda nefes alabildigi icin omzumda uyuya kaldi 😔😔
Siz bu duruma ne yapiyorsunuz ilac takviye kendi karisimlariniz vs nasil önlem alirsinizz inanin hersey son 6 saat icinde falan gelisti perisan oldu bu kadar hizli nasil tikandi anlamadim burnunu serumla actim sadece o kadar