Elenatal isimli folik asit kullanmıştım, hamilelik ve emzirme dönemlerine göre 3 farklı çeşidi var ,1.trimestter ,2.dönem ve doğum sonrası diye 3 çeşidi var ,kızım 3 aylık hala kullanıyorum. 3.dönem emzirme olanı kullanıyorum. Kızım çok kilolu olmamasına rağmen kemik ve beyin gelişimi çok iyi.
-