Bilgilianne21 kaba tabiri ile “memelerin terbiye olması” denen bir şey var, yani memeler bir süre sonra durmaksızın süt üretmek yerine bebeğin emme performansına göre süt üretiyorlar. Daha önceden tshşrtlere akan sütler bir süre sonra akmaz oluyor ama bu normal bir süreç. Bebeğe sütün yetmediğini anlamanın yolu, bebek huzuesuz mu ? Çilli bez sayısı 6 ve fazla ise, bebek huzursuz değil ise, memeyi kendi isteğiyle bırakıyor ve çya memede uyurken meme ağzından çıkıyor ise, kilo alımı normal ise genelde süt azlığından bahsedilmez. Bunlardan emin olmadan da mamaya başlamayın, o zaman süt azalabilir. Ha, mama desteği kötü bir şey mi? Çocuğun aç kalmasın dansa hayır tabii ki ama bir emzirme danışmanı veya bu danışmanlığı veren ve bebeği takip edecek bir pediatrist ile görüşüp tavsiye almak bence en iyisi. Ben de yaşadım benzer problemleri ki benim bebeğim doğum kilosu altına düşmüştü, ama bir pediatrist ile görüştük, mama desteğini planladı bize ve biberon ile değil de beslenme sondası ile vererek olası meme reddinin önüne geçmiş olduk bence. Çok şükür şimdi 5 aylık, hala ufak mama destğimiz olsa da halen emiyor .. emin olmadan hareket etmeyiniz ve bunu da bi uzman ile görüşünüz olur tavsiyem :) bol şans !