Ertugrulunannesii 10 aylığız ve yürüyoruz hareketli bi oğlum var sünnet için bu zamana kadar beklemek istemedim ama ailevi sebeplerden dolayı beklemek zorunda kaldım. Yarın da oğlumu evde sünnet ettireceğim. Tavsiyeleriniz nelerdir mesela karton bardak vs diyorlar
Deletedmom115 Ertugrulunannesii Ben daha dönmeden önce yaptırdım 3,5aylıkken o zaman bardak falan koymadım krem sürüp bezini bağladım ama seninki yürüyor yürüdükçe değebilir bardak kullanabilirsin. Ilk günün zor geçer ama ertesi gün aynu rutine dönersiniz. Geçmiş olsun.
HasanCinar Ertugrulunannesii ben 35 günlüktü yaptırdım 5 gün oldu sünnet olalı bardak kullanıyoruz her açtığımda kantaron yağı kullanıyoruz çok çabuk iyileştiriyor doktorun tavsiyesi aynı zamanda kantaron yağı birde fito krem var onu sürüyorum günde 3 defa çok şükür atlattı ilk gün idrarını yaptığında ağladı sonra ki günler sıkıntı yaşamadık ama sizin bebeğiniz biraz büyük o yüzden iki gün belki sıkıntılı olur sonra atlatır inşallah en kısa zamanda bu arada bardağı ikiye kesip açık bırakıyorum ki idrarı direk yarasına akmasın beze geçsin diye Rabbim damatlığını da görmeyi nasip etsin inşallah