Ben bu illetten kantaron yağıyla kurtuldum canım. Emzirme sonrası karbonatlı suyla yıka biraz hava alsın açık kalsın kapatırkende kantaron yağı sür ve kesinlikle gümüş kapak kullan. Emzirmeye başlamadan önce de temizle bebişe gitmesin 🤗 böyle anlatınca uzun işlemler gibi geliyor ama inan 10 gün çektim böyle sonra geçti