Iyi geceler sormak istediğim 2 konu var
- Bebeğim 6 buçuk aylık 1 haftadan daha çok burnu akıyor hapşırık kırgınlık mizmiz terliyor sürekli ne yapsam iyi gelir önerileriniz nelerdir ?
- Konu ise uyku benim bebeğim neden derin uyumuyor uzun süreli uyumuyor çıldıracağım sanki ben uyumak isteyince kızın uyanacagi tutuyor gece sürekli uyanıyor her saat başı.!
Ek gıdada veriyorum özelikle uykudan önce duyuruyorumda acıkıp uyanmasın diye ama yok ne yapacağım migrenim var benimde uykumu alamayınca baş ağrısından ölüyorum günlerce perisan oluyorum