Slm sevgili anneler kızım 28 aylık ve saçlarına bit bulaştı nerde bulaştı nasıl bulaştı hiç bilmiyorum tek bildiğim psikolojim bozuldu eczaneden ilaç aldım kullandım iki hafta oldu bugün tekrar kaşımaya başladı yine çıkmış sabah ilk işim tekrar eczaneye gitmek bildiğiniz güzel bit ilacı veya önerileriniz varmı kendimi çok kötü hissediyorum kızıma karşı yetersiz vicdan azabı ona baktığımda çok üzülüyorum lütfen biri bana yardımcı olsun