Bencede ver biberonla gitsin. Kaşık biberonmuş şırıngaymış hepsini denedim ama yapamadı çocuk her tarafı mahvoldu mama hep döküldü sonra biberonu bi verdim cok cok çekmeye başladı 😂 1 ay kullandık mama bıraktım sonra meme reddi falan da yaşamadım şimdi sütüm gayet güzel geliyor tosuncuk oldu maşallah 🥰 emziği de 10. Gününde verdim sadece uyku geçişinde alıyo başka türlü almıyor ona da zor alıştı.