Eyllbs benim bebeğim gece 4 ten beri ateşliydi 38 38.5 ne yaptıysak başındaki ateş düşmedi doktora gittik boğazında beyazlık var enfeksiyon dedi antibiyotik verdi ama eve geldim akşam üstü 4 e kadar ateşliydi en sonunda düştü. Az önce çığlık kıyamet ağladı memeyi falan tutmadı ve sürekli ağzını kaşıcam diye uğraşıyo parmağıyla kaşıyo bende dişten süpheleniyorum bilemedim 🤷🏻♀️