Streptekok merhaba , seneler geçmiş ama yazmak istedi. İlk dogumum spinaldi böyle bişey yaşamadım, ıkıncı dogumum 6.5 ay once genel anestezi ve bende normalden çok daha fazla unutkanlık var dogumdan sonra ıdaklanamıyorum . B 12 iyi. Bu durum geçici mi.:( Sizin gectimi