Domino al bende o kadar daha bir cocukluyum belim ağrısından kendimi zor çekiyorum bazen diyorum keşke agrimasada uçsam o derece ne gerek var,gurbetteym tekim bı yatağa düşsem.kimse yok bakacak, eşim de kızıyor yapma bu kadar birlikte hafta sonu yaparız diyor ,ilerleyen yaşlarda yatalak olacan kimse demez ev temiz,yine de gözüm tahammül etmiyor ne bilim ya bı çaresi de yok ki hacamat yapayım diyorum da bakalim