Fatmabayazit Kızlar bebeğim bir haftalık anne sütünü sagınca hangi biberonla versem anne memesi reddi yapmaz lütfen yardımm
Nismom Fatmabayazit bence biberon için çok erken. Kaşıkla vermeyi deneyin. Meme reddi yaşayabilirsiniz.
Minel-inannesi Fatmabayazit süt kasigi yada eds deneyin. Biberonlar ticari kaygiyla her ne kadar anne memesine en yakin diye satilsada belli bi akis hizi var simdi olmasa bile ilerleyen donemlerde meme reddi yapar.
Durusunannesi Fatmabayazit lansinoh meme reddi yapmıyor çünkü anne memesine benzer. Kızımda Philips avent meme reddi yaptı ve asla döndüremez geri memeye. 2. De tecrübeli olduğumdan hiç biberon vermedim buda sadece meme kabul ediyor hiç biberon almıyor. Bundada biberon reddi var 😃
Misssitare Biberon kullanmayın bence zaten şu an çok fazla içmez kaşık biberon kullanın. Meme reddi yapma ihitimali yüksek
CizerBirAnne Fatmabayazit ben lansinohu kızım 20 günlükken kullanmaya başladım, 13.aya kadar da kullandım. Meme reddi yapmadı şükür. Genelde de lansinohla ilgili iyi yorumlar var, yine de araştırın isterseniz.
-_-hUysUzvetatlikadin Fatmabayazit zorunda değilsen bence biberon verme derim eğer zorunluysan avent diğerlerine nazaran çok daha iyi ama meme reddi yapmama garantisi hiçbirinde asla yok bebekten bebeğe değişiyor bu durum çok zordaysan deneyip gözlem yaparsın