Minig-im Güzel anneler bebişlerinizin odasını ne zaman ayırdınız,doğru olan zaman nedir herkes farklı bir yorumda bulunuyor
Show_must_go_on Minig-im 15 aylık olacak bu hafta odasına alacağız havalarda ısınıyor çok zor benim için
papatyamm_ Minig-im dinimizcede 2 yaş ve kesinlikle yani benim düşüncemde 2 yaşına kadar bebek anne güveniyle kokusuyla yatmalı, ben denedim asla kabul etmedi zaten hem gerekte yokki zaten bir gün tamamen ayrılacaklar ne kadar çok vakit geçirirsek o kadar iyi hemen büyüyorlar😔
Haffuse 7.ayda ayirdim🤗 Dogru zaman diye bisey yoktur… burak anneleri, doktoroar bile bu hususta birbiriyle çelişiyor… Kimi 2 yasa kadar anne kucaginda uyumali diyor. Kimi ayni oda, ama farkli yataklarda diyor. Bence sen ne zaman istersen o zqman ayir😅
Linaamom Sonbahar01 şuan rahat uyuyor canım odaya geçince rahatladı sabah uyanınca pıtı pıtı emekleyerek bizim odaya geliyor 😊😁bizimki yanlamasına rahat yatmayı seviyor beşiğe sığmıyordu öyle sürekli gece ağlıyordu
Fatoscum Minig-im doğru olan bebeğinin ve senin kararındır.Kızım 2 yaşında hala aynı odadayız.Biz çok mutluyuz.Oda ayırmayı denedik,bebeğimiz için sorun yok belki ama eşimle biz uyuyamıyoruz🤷bizimki deprem psikolojisi(şuan deprem bölgesinde değiliz aslında ama aşamıyoruz sanırım)