Kızlar selam,bugün tuvalet eğitimine başladık,tabi ilk gün malum kazalar çok oldu ama gün sonunda çişini yapalım annecim dediğimde birlikte gittik ve birkaç damla da olsa yaptı🧿 ancak 2 kere kaka yaptı ikisinde de altıma yaptı biliyorum çok normal,merak ettiğim şu ki kakayı daha mı zor ya da çişten daha mı sonra öğreniyorlar? Oğlum 31 aylık bu arada.