edafmo Nesoooolera makrome anahtarlıkları gördüm trendyolda ama çok mu büyükler diye düşündüm emin olamadım
Emily37 edafmo ben doğumumda ayetel kürsi yazılı magnet dağıtmıştım.mevlit içinde yasin ve tesbih dağıtıcam.bir arkadaşım oda kokusu dağıttı,diğeri mum dağıtmıştı.küçük kolonya ve mum güzel olabilir canım
mel1900 edafmo Yani ben Mevlüt yapmadım da kızıma, hastaneye götürmüştüm bunları https://mutluresim.com/image/n3D21E
mel1900 edafmo Bilmem çokta pahalı değil ben kendim hazırladım çiçeğine varana kadar. Birkaç malzeme alacaksınız zor da değil yapımı