Bebeğim 3 aylık sütüm var gayet güzel kilo da alıyor sık sık da emziriyorum meme uclarim yara olmasına rağmen lakin bişey merak ediyorum bebeğim her seferinde memeyi bırakırken memeyi ısırarak çekiyor . Çok aciyo sanki bıçakla kesiyolarmis gibi . Bunu neden yapıyor nasıl biraktirabilirim ?