Mrveo1234 Sedas00 bende bi ara yapmayı istedim silan polatta ama güzellik merkezinde çalışan arkadaşım o bölgede yağ warsa gidiyo ama dikkat etmediğin taktırde geri geleceğini söyledi o yüzden gitmedim en sağlıklısı spor oldıgunu düşünüyorum
Asyaveannesi04 Sedas00 En sağlıklısı spor bence gittiğim güzellik merkezinde var, kalıcı çözüm değil diyen çok arkadaşım var