Fatiss Oğlum yüksek ateşle hastaneye götürdüm serum verdiler iki gündür böyle kanında enfeksiyon var denildi crb değeri 18.9 çok mu yüksek dr antibiyotik verip eve gönderdi
Niloya_ Fatiss 169 cikmisti crp kızım da hastaneye yatış yapıldı iki gün serumla 7 ye düştü şükür çok yüksek bi değer değil sizinki evde tedavi ile geçer ateş kusma olursa muhakkak götürün antibiyotik vermiştir zaten düzenli kullanın sarımsak yedirebiliyorsaniz balla karıştırıp verin bide kuru dut kaynatıp suyunu icirin çok faydası oluyor
ecesmomm Crp degeri enfeksiyon degeridir,yuksekligi bebeginizin ay ve belirtilerine gore arastirilir enfeksiyon sebebi olarak bir neden soylediler mi grip idrar yolu enfeksiyonu gibi bir neden kac aylik bebeginiz
ecesmomm Normalde 0-5 arasinda olmali sizinki yuksek evet normalde 3 kat uzeri degerlerde doktorlar hastaneye yatirirlar
Zuzua 104 le hastaneye yatmadik biz. 2yas 3 aylikti . Salgin a tutulmustu. Ates kusma ishal . Ama serum taktrdim kotuydu cunku. Bogaz kizarikligi bile enfksyon sebebi . Bnce telaslanmayin. Doktor zaten suan yapilabilcek olani yapmis. Gecmisnolsn
Fatiss Zuzua çok teşekkür ederim ins çabucak iglesir gündüz iyi akşam oldu mu fenalaşıyor ateşi yükseliyor
ecesmomm Bizi yatirmislardi umraniyede 16 ile ve boyle soylemisti doktor cok yuksek arastirmamiz gerekiyor diye
guno 41 çıktı 25 gün önce ve yatırmadılar. Antibiyotik verdiler. Bu cumartesi yine ateşlendi 16 çıktı. Neden oluyor ben de anlamadım. 11 aylık.
Fatiss guno ins sizin bebede iglesir çok zor geçiyor gerçekten 6 yerinden damar yolu bulamadılar bebemi mahvettiler tekrar çıkarsa götürmeye korkuyorum
Fatiss Niloya_ Allah razı olsun kusma ateş iki gündür var bugün daha olmadı ins olmaz sarımsak bal verdim ins iyi gelir
kayracanim Crp 41 le hastahanede yatıyoruz 4. Günümüz 3 ay 10 günlük bizim sıkıntımız böbreklerinde idrar yolu enfeksiyonu geçirmiş Böbrek reflüsü var normalde antibiyotik kullanıyordu küçük oldugu için damardan alıyor