Elif_bahar 9 aylık kızım var ayakta sallanarak uyuyor sürekli uyanıyor gece bu yüzden yanımda yatırıyorum siz nasıl yapıyorsunuz ?
Baloglum93 Elif_bahar oğlumu 3 yaşına kadar yanımda yatırdım yeni kardeşi doğalı 3 ay oldu skmdi ayrı ama yine aynı odada yatıyoruz bazen benimle uyumak istediği geceler oluyo yanımda uyutuyorum yatağına koyuyorum
YoncaAlacam Elif_bahar 5 aylıktı odasını ayırdık üstüne bir de uyku eğitimi aldık, herkes mis gibi uyuyor 🥰
PoyrazinAnnesi26 2 yaşında 1 yaşından beri yanimda alıştı şimdi en ufak uyansın geri uyumak yerine ayaklanip evde beni arıyor ve ben yanına yatınca geri uyuyor bence yana alistirmak iyi değil ben olmadan uyumuyor şuan ve büyüdükçe sorun oluyor bu durum
Ali_asaf_10 Elif_bahar bence oda ayırmak bebeğe bagli. Oglum 1 yasinda hala gece uyanmalar olmasa ayirirdim bende. Ama gece çok uyaniyo böyleyken de ayıramıyorum malesef gece uyanmalar bitince ayırabiliriz anca
Linaamom Elif_bahar 11 aylıkken beşiğinin üstünde tepindi ve beşiğinde hiç rahat değildi sürekli dönüp huzursuzlanıyordu. Geniş montessori yatak alıp ayrı oda yaptık şimdi daha rahat uyuyor