Bhrmomy Gaz sancısı olduğunu sanmıyorum ilk ay sancıları vardı çok ağlıyordu ne yapsam susumuyordu şimdi beyaz gürültü açıyorum veya pış pış sesi beşikte sallıyorum sakin ama uyumuyor ve sürekli sallanmak istiyor o saatlerde