Arkadaşlar Merhaba bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var. Bebeğim 17 günlük sadece akşamları aptamil mama veriyorum 30 ml ama onu içtikten sonra Kabızlık ve huzursuzluk problemi ile karşılaşıyorum. Bunun nedenini bilen var mı? Ve olamaması için ne yapmalıyım???