melihaozen55 merhaba en az 10 doktorla görüşmüş ve bağırsak problemi yaşayan bir anne olarak söylemeliyim ki hayır. Asla ama asla başlamayın. Herkesin bağırsağı aynı değil herkeste olmaz ama flora bir bozulursa ömürlük bir sıkıntıya sebep oluyor. 6 aydan önce daha minicik daha tam oturmamış o bağırsaklara inanın başlamamak. 🌼