birkedibirbebe Mdorukkk anne sütümü alıyo bebeğiniz. Benim bebeğim persentil tablosuna göre hep önde gitti şuan 5 aylın 4. Ayda 9.200 dü şuan bilmiyorum 66 cm de boy
birkedibirbebe Kuzeyinannsi maşallah annesi bizde bu ay kaç olduk merak ediyorum kollarım kopuyo taşıyacağım diye 😂😂
birkedibirbebe Nrgngr doktor iyi dedi anne sütü alan bebekte diyet yaptırılmaz dedi sadece kardiyoloji ye götürmemi önerdi kilosu fazla olduğu için onuda gittik şükür bişey yok
Nrgngr birkedibirbebe iyi maşallah ya nazar değmesin her bebek aynı olacak diye bir şey yok bizimki 7 ayda 8100 Dü yarın 8 ay kontrolüne gidecez az az alıyor 8500 olmuştur diye tahmin ediyorum en fazla normal diyorlar bana da normal geliyor 😂
birkedibirbebe Mdorukkk kilosu fazla olduğu için kalbine yük yapmasın diye bakalım içimiz rahat etsin dedi