olmezbusra11 Kızlar 3 ay 9 günlüğüz ayak tabanları bu aralar ıslak ıslak oluyor terliyor normal mi bu acaba bu şekilde oluyor mu sizde de ?
Whatdeding olmezbusra11 iki kat çorap ya da kalın bir çorap giydiriyorsanız ondandır. Benim de öyleydi sonra tek çoraba düşürdüm hiç terlemiyor. Ayakları çok sıcak olunca terler ter daha sonra o ayağı soğutur bilginiz olsun
olmezbusra11 Aysnrincii çok iyi ya korktum bı anda bend sorun oluru acaba diye çünkü int bı yerde görmüştüm tabi ne kdr doğru bilmiyorum da terleme olmaz bebeklerde fln yazıyordu
Emine-Des Benim kızımda 5 aylık ve ayaklarının altı hep terli ıslak gibi bazen çorabı bile nemleniyor bende merak ediyordum
Whatdeding Emine-Des kalın giydirmeyin tek çoraba düşürün ya da sadece ayaklı tulumu kalsın sıcaktan ter yapar ve o ter orayı soğutur . Biz üşümesin diye kat kat giydiriyoruz ama yanlış yapıyoruz ayaklar da hep hareketli olunca ter ardından soğuma oluyor.
olmezbusra11 Whatdeding aslında çok kalın değil ama artık hava çok sıcak olmaya başladı sıcak geliyor sanırım artık çorap giydirmesem de olur sanırım, yatarken çıkarırım ztn de