Kızlar selam
Cuma günü 20lik dişim ağırmaya başladı ama pek umursamadım cumartesi daha da çoğaldı ağrısı ve bugün çenem kitlendi 2 parmaktan fazla açamıyorum çenemi yanağımda şiş. Sanki böyle çenem kaymış gibi ağzım kapalıyken düz ama ağzımı açmaya çalışırken çenem kayıyor yana gibi. Acaba şişlikten apseden mi böyle yoksa çeneme de mi bisey oldu? Çenemi açamadığım için gidip çektiremiyorum