Kızlar bebeğim tam 3 ay 15 günlük 4. Ay atağından çok korkuyorum daha önceki ataklarda hiç bişey olmadı ama öyle şeyler okudum ki 4. Ay atağıyla ilgili aşırı tedirginim, ve seyahat planladık tam o döneme denk geliyor, illa uyku gerilemesi oluyor mu? Yaşamayan rahat geçiren var mı??